

1H
Διαβάστε προσεκτικά στο blog
του μαθήματος , όπου ήδη βρίσκεστε, την " Ιστορία
του χαμένου Χομπς" αριστερά
στην αρχική σελίδα ή πατώντας εδώ.
è
Συζητήστε
στην ομάδα σας:
·
Γράφει σωστά την αγγελία το παιδί για να βρει το παιχνίδι του;
·
Είναι εύκολο να βρει το παιδί το ζωάκι
-παιχνίδι του;
·
Αν όχι, γιατί;
·
Τι είναι αυτό που δεν κάνει σωστά;
2H
Η ομάδα σας επιλέγει τουλάχιστον από δύο αγγελίες-ανακοινώσεις για ζώα από τα sites των φιλοζωικών οργανώσεων πατώντας
εδώ: 2η ομάδα
è
Καθώς όλοι διαβάζετε σιωπηρά ο
γραμματέας της ομάδας σας θα διαβάζει
μεγαλόφωνα τις αγγελίες- ανακοινώσεις.
Ø
Αφού
διαβάσατε τα κείμενα, ας προσπαθήστε να απαντήσετε στις ερωτήσεις:
·
Ποιες
λέξεις σας βοήθησαν να αναγνωρίσετε το
ζωάκι;
·
Τι
μέρος του λόγου είναι
αυτές οι λέξεις;
·
Ποιες
λέξεις προσδιορίζουν και τι
δείχνουν;
Ø Βρείτε τη σημασία του κάθε επιθέτου που εντοπίσατε στις αγγελίες.
θα εργαστείτε ομαδικά στο συνεργατικό
έγγραφο και στη
συνέχεια ο εκπρόσωπος τύπου μπορεί να ανακοινώσει
τις απαντήσεις σας στην ολομέλεια της τάξης.
3H
Ø
Μπορείτε
να διακρίνετε πάντα τα επίθετα
από τα επίθετα που
λειτουργούν ως ουσιαστικά;
è
Όποιος δεν θυμάται καλά, μπορεί να
πάρει πληροφορίες στο:
4H
è
Αναζητήστε επίθετα με κατάληξη -ων(ονας) -ων-ον
και ων-ουσα-ον
è
Επιλέξτε τρία γνωστά/οικεία σας επίθετα
è
è
Γράψτε
τα ένα-ένα στην αναζήτηση (βρες)
και πατήστε αριστερά :
αποστολή
στα σώματα κειμένων.
è
Τι παρατηρείται σχετικά με τη χρήση και την κλίση αυτών των επιθέτων;
β)
Ας
λύσουμε τις απορίες μας και ας ελέγξουμε τις γνώσεις μας σχετικά με τα
επίθετα σε ων(ονας)-ων-ον, που τόσο πάντα
μας μπερδεύουν

5H
Ø
Μελετήστε το κόμικ: "Τι πλούσια γλώσσα για ένα πεινασμένο γάτο" (που
βρίσκεται και στην σελίδα 74 του βιβλίου
σας) και υπογραμμίστε όσα δικατάληκτα
επίθετα σε ης/ης/ες
εντοπίσετε.
Ø
Στη
συνέχεια μεταβείτε στον κατάλογο
επιθέτων στο λεξικό Wiktionary και βρείτε τη σημασία των επιθέτων.


6H
Ø
Μεταβείτε
στο Φωτόδεντρο στην ιστοσελίδα που φιλοξενούνται απεικονίσεις
ζώων στις εικαστικές τέχνες από τον Μινωικό
Πολιτισμό ως τη Μοντέρνα Τέχνη του 20ου αιώνα.
Ø
Υποτίθεται
πως χάσατε ένα ζώο της απεικόνισης που επιλέξατε και σας που σας έκανε
περισσότερο εντύπωση. θα χωριστείτε σε ομάδες
και θα κάνετε
μία ομαδική παρουσίαση σε
συνεργατικό ppt.



(ηχογραφήστε
το αρχείο στον υπολογιστή και κάνετε εισαγωγή)

7H
Ø
Επισκεφτείτε:
από την
απεικόνιση της ανθρώπινης
μορφής στη Δυτική ζωγραφική"

εντυπωσίασε.
J
Ακολουθήσετε
το προσυγγραφικό στάδιο, φτιάχνοντας
έναν νοητικό ιστό
è Όποιος
χρειάζεται βοήθεια, μπορεί να δει στη συνέχεια ένα πρότυπο που μπορεί να συμβουλευτεί
και να χρησιμοποιήσει στο Υποστηρικτικό Υλικό 2 πατώντας εδώ στο blog του μαθήματος μας
J
Προσπαθήστε
να αποδώσετε τα χαρακτηριστικά του τουλάχιστον με 5 επίθετα,
στις λεπτομέρειες-υποστηρικτικές ιδέες.
è
Μπορείτε να βρείτε βοήθεια
και ιδέες
στο Υποστηρικτικό Υλικό 2
ανάλογα με το είδος της περιγραφής που θα κάνετε: ζώο,
ανθρώπινη μορφή, έργο τέχνης.
J
Αφού κάθε μέλος της ομάδας τελειώσει
τη παράγραφο του, ανταλλάξτε τυχαία τα κείμενα σας και
J
Ελέγξτε:
α) αν ο συμμαθητής σας ακολούθησε κατά την ανάπτυξη της παραγράφου τον νοητικό ιστό.
β) αν χρησιμοποίησε τουλάχιστον 5 επίθετα σωστά γραμματικά και συντακτικά.
γ) Τέλος, το κάθε μέλος της ομάδας παίρνει το κείμενο του, κάνει τις ανάλογες διορθώσεις που έχουν σημειωθεί, και παραδίδει το κείμενο στον καθηγητή του.
- Για να διορθώσετε τα κείμενα σας συμβουλευτείτε τους πίνακες Γραμματικής
Καλή Συνεργασία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου